ЧОМУ НЕ ВСІМ ДОПОМАГАЄТЕ? 

06.09.2019

10 незручних запитань людині, яка займається благодійністю

Інколи буває, що інтерес до певної справи породжує в нашій свідомості безліч запитань, які напряму людині поставити незручно. Для цього є ми)

5 вересня відзначили Міжнародний день благодійності. Тож, користувачам соціальних мереж ми запропонували написати запитання, відповіді на які їм було б цікаво почитати. В результаті і з'явилося це інтерв'ю з головою Благодійної організації «Благодійний фонд імені М.А.Шаламова» Галиною Вікторівною Шаламовою, яка напередодні погодилася абсолютно відкрито відповісти на кожне з питань.

Ви з дитинства бачили себе у благодійності?

Мені ніколи не хотілося стати кимось... Наприклад, лікарем або кимось ще... Мені подобалося спілкуватися з людьми і хотілося бути корисною. Я люблю допомагати, щось робити. Встигла попрацювати в різних сферах і я вірю, що все, що відбувається у нашому житті - не випадково. Тому щаслива бути тут і зараз.


В якому віці почалося захоплення благодійністю?

Ви знаєте, так вийшло - мене так батьки виховали - що я людина небайдужа. І якщо я можу допомогти комусь одному, - це добре. Але можливість допомагати багатьом у мене з'явилася в більш зрілому віці, коли я вже фінансово добре «стояла на ногах».

Благодійність - це внутрішня потреба чи «замолювання гріхів»?

Я думаю, у кожного це по-різному, але, як на мене, в будь-якому випадку, люди роблять добрі справи з певною користю і для себе: як мінімум, їм самим подобаються ті відчуття, які вони отримують, коли дарують комусь добро. Особисто я заснувала благодійну організацію в пам'ять про свого чоловіка. Микола Архипович був депутатом обласної ради, меценатом, людиною з великим і відкритим серцем. Я знала про його плани та задуми, тому після його смерті вони залишилися для мене як неписаний заповіт. І, чесно кажучи, для мене є честю продовжувати справу його життя.

Краще допомагати напряму чи через фонди?

Звичайно, можна допомагати «напряму»: щоб допомогти сусідці, ніякий фонд не потрібен. Однак, найчастіше такий порив пов'язаний з проханнями, розміщеними на сайтах чи в соціальних мережах. Тобто ті, хто хочуть допомогти, знаходять оголошення в мережі, там же знаходять і тих, хто попросив про допомогу, і переводять гроші на їх особисті карти. Але благодійні фонди обов'язково перевіряють інформацію, документи та чесність намірів... На жаль, благодійна сфера привертає шахраїв, і перевірка запитів - найважливіша частина роботи фонду.

Чи може людина бути корисною в благодійності, якщо вона не має великих фінансових можливостей?

Благодійність - це не тільки і не стільки гроші. Це - перш за все, допомога справою. Причому справи можуть бути абсолютно різного роду і масштабу. Якщо особисто Ви хочете стати волонтером, Ви можете зв'язатися з нашою благодійною організацією (номер телефону вказаний вгорі сторінки - прим.ред.) і брати посильну участь у всіх заходах, які ми проводимо.

Чи можливо анонімно надавати благодійну допомогу?

Звичайно, це можливо. Як мінімум - сьогодні є термінали, через які можна перерахувати кошти на рахунок фонду (реквізити також розміщені вгорі сторінки - прим.ред.), ніяк не розкриваючи при цьому свою особу.

Звідки Ви берете кошти на реалізацію благодійних ініціатив?

Це - досить гостре питання, адже кошти, які АТ «Михайлівський райагропостач» вкладає в благодійність - це недоплачені заробітні плати працівникам, невиплачені премії, бонуси та надбавки. І попри це, мій колектив залишається моєю фортецею, адже з розумінням ставиться до того, що ми робимо: бо в школах, в які ми щось закупляємо, вчаться їхні діти, бо в спортивних секціях, яким ми допомагаємо, вони займаються, бо на святах, які ми влаштовуємо, вони теж заряджаються позитивними емоціями.

Які завдання мають першочергове значення для Вас?

Для мене завжди на першому місці стояло щасливе дитинство. Я знаю, що в моїх руках зробити дитинство наших малюків безтурботним, тому допомагаю дитсадкам, школам, наскільки це для мене можливо. Вірю, що саме щасливі діти творять щасливу країну. Також важливим питанням для мене є здоровий спосіб життя, саме тому у нашому районі БО «Благодійний фонд імені М.А.Шаламова» організовує стільки спортивних заходів, надає матеріальну допомогу для участі наших спортсменів у змаганнях, ремонтує спортивні зали та майданчики. Кожен з нас повинен зрозуміти, що майбутнє - у наших руках, тому ми всі повинні бути ініціаторами добрих вчинків.

Чому допомагаєте не всім, хоча маєте можливість?

Звісно, я можу продати машину, будинок, свою частку в бізнесі, щоб допомогти кільком десяткам людей, але на цьому тоді моя благодійність закінчиться, адже я більше не матиму змоги заробляти, а отже і продовжувати цю справу. Давайте подивимося правді в очі: якби кожен житель Михайлівського району, який досяг 18-річного віку (близько 22 000 людей) кожного місяця виділяв на благодійність 100 грн, це суттєво поліпшило б загальну ситуацію в районі, тому це питання можна поставити практично кожному: чому не допомагаєте, якщо маєте можливість?!

У чому цінність благодійності?

Я думаю, що найголовніше, що може дати благодійність - це надія. Якщо у Вашому житті все добре, гарно йдуть справи, у власному будинку - затишок і комфорт, а душа переповнена теплом, яким хочеться поділитися, згадайте людей, котрі теж цього потребують, і Ваша участь може їм допомогти.

© 2019 Благодійний фонд імені М.А.Шаламова. Всі права захищені.
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати